Nagrody w programie

Organizując program lojalnościowy określasz nagrody, które może zdobyć klient wymieniając zgromadzone punkty. Dostępne są następujące kategorie nagród:

  • zniżka procentowa - ustalasz rabat procentowy na zakup wybranego produktu, usługi lub grupy (np. 50% zniżki na myjnię);
  • zniżka kwotowa - definiujesz kwotę zniżki przy zakupie wybranego produktu, usługi lub grupy (np. zniżka 30 zł na zakup zestawu kosmetyków);
  • gratis - określasz produkt lub usługę ze swojej oferty, którą klient może otrzymać bezpłatnie (np. kawa gratis);
  • prezent - nagroda rzeczowa spoza regularnej oferty twojej firmy; tutaj mogą się znaleźć także gadżety reklamowe (np. kubek firmowy).

Poza wybraniem kategorii, wprowadzając nagrodę podajesz także:

  • nazwę nagrody;
  • ikonę z dostępnego zestawu;
  • liczbę punktów, którą musi zgromadzić uczestnik aby ją otrzymać.

Definiując liczbę punktów za nagrodę podajesz kwotę korzyści uzyskanej przez klienta a aplikacja sama wylicza liczbę punktów.