Organizując program lojalnościowy określasz nagrody, które może zdobyć klient wymieniając zgromadzone punkty. Dostępne są następujące kategorie nagród:
- zniżka procentowa - ustalasz rabat procentowy na zakup wybranego produktu, usługi lub grupy (np. 50% zniżki na myjnię);
- zniżka kwotowa - definiujesz kwotę zniżki przy zakupie wybranego produktu, usługi lub grupy (np. zniżka 30 zł na zakup zestawu kosmetyków);
- gratis - określasz produkt lub usługę ze swojej oferty, którą klient może otrzymać bezpłatnie (np. kawa gratis);
- prezent - nagroda rzeczowa spoza regularnej oferty twojej firmy; tutaj mogą się znaleźć także gadżety reklamowe (np. kubek firmowy).
Poza wybraniem kategorii, wprowadzając nagrodę podajesz także:
- nazwę nagrody;
- ikonę z dostępnego zestawu;
- liczbę punktów, którą musi zgromadzić uczestnik aby ją otrzymać.
Definiując liczbę punktów za nagrodę podajesz kwotę korzyści uzyskanej przez klienta a aplikacja sama wylicza liczbę punktów.