Generujesz w aplikacji kod QR z zaproszeniem i dajesz go do Klientowi do zeskanowania w aplikacji Klub Klienta.
Korzystając z funkcji aplikacji Klienta także może udostępnić Twój program lojalnościowy albo zaprosić znajomego do wspólnego uczestnictwa i zbierania punktów.
Kod QR z zaproszeniem do Twojego Klubu Klienta możesz umieścić na ulotce lub wizytówce. Klient skanując ten kod przystępuje do Twojego programu lojalnościowego.
Aplikacja Klub Klienta Manager pozwala na zastąpienie tradycyjnej, papierowej karty do zbierania pieczątek na nowoczesną aplikację mobilną z szeregiem elastycznych możliwości.
Dzięki możliwości przekazywania zaproszeń między klientami zyskasz i przywiążesz do swojej firmy nowych klientów, a istniejacy staną się ambasadorami Twojej marki.
Pobierz i zainstaluj aplikację Klub Klienta Manager za darmo na swoim smartfonie. W każdej chwili możesz zrezygnować nie ponosząc żadnych kosztów.
Nie ma więc możliwości, że użytkownicy przekażą kody dalej. Nawet jeśli tak się stanie, kody będą nieaktywne. Jedynie kody wysłane do klienta e-mailem mają przedłużoną ważność, ale w dalszym ciągu można ich użyć tylko raz.
Klient, aby otrzymać nagrodę w programie lojalnościowym, musi uzbierać określoną przez właściciela liczbę punktów. Punkty otrzymuje od sprzedawcy po dokonaniu w Twojej firmie zakupu objętego programem.
Jedyną możliwością zdobycia punktów lub nagród „za darmo” (czyli bez dokonania zakupu) to punkty lub nagrody „na start” (po przystąpieniu do programu), tylko w przypadku, gdy zdecydujesz się na taką formę promocji. Oczywiście decydujesz o parametrach korzyści „na start” w aplikacji Klub Klienta Manager.
Jako organizator programu lojalnościowego jedynie Ty określasz kwoty, parametry, okresy trwania promocji. Tworzysz konta sprzedawców, którzy przyznają klientom punkty za zakupy.
Klient nie ponosi żadnych kosztów zainstalowania, używania aplikacji ani uczestniczenia w programach lojalnościowych.
Aplikacja Klub Klienta Manager, w której tworzysz i zarządzasz programami lojalnościowymi, pozostaje bezpłatna do momentu, gdy liczba klientów Twojej firmy aktywnie korzystających z aplikacji nie przekroczy 100. Dopiero, gdy Twój biznes rozwinie się tak, że w Twoim Klubie Klienta będziesz mieć powyżej 100 aktywnych klientów, korzystanie z aplikacji będzie związane z ponoszeniem niewielkich opłat. Szczegóły znajdziesz w cenniku.
Korzystając z aplikacji Klub Klienta Manager zorganizujesz dla klientów Twojej firmy programy lojalnościowe, w których zbierają oni punkty za zakupy i wymieniają je na nagrody. Zapraszając klientów do Klubu Klienta nawiązujesz z nimi długotrwałe relacje.
Do prowadzenia programów nie potrzebujesz żadnych kart, pieczątek, naklejek itp. Wszystkim zarządzasz w wygodnej, nowoczesnej aplikacji na Twoim telefonie.
Przystępując do programu lojalnościowego Twoi klienci korzystają z aplikacji w swoim telefonie, dzięki czemu zawsze mają go pod ręką.
Aby przekazać punkty za zakupy, po prostu klikasz i generujesz kod QR, który dajesz do zeskanowania klientowi. Podobnie odbywa się odbieranie nagród.
Uruchomienie programu lojalnościowego jest bardzo łatwe: wymaga wprowadzenia kilku informacji o firmie i programie, a także zdefiniowania, za jakie zakupy klienci mogą zdobyć punkty oraz na jakie nagrody mogą je wymieniać.
Dzięki różnym możliwościom definiowania punktów za zakupy oraz różnym kategoriom nagród Twoje programy lojalnościowe uwzględniają specyfikę Twojej firmy. Możesz je dostosować do każdej działalności, zarówno usługowej, handlowej jak i produkcyjnej.
Programy lojalnościowe mogą być udostępniane klientom przez wielu sprzedawców w różnych punktach sprzedaży Twojej firmy.
Nowe programy oraz zmiany w istniejących są natychmiast widoczne w aplikacji sprzedawców a tym samym dostępne dla klientów. Jeśli dodasz nowe punkty za zakupy lub nowe nagrody, zobaczą je także klienci w swojej aplikacji.
Korzystając z funkcji aplikacji Klub Klienta klienci polecają Twój program lub zapraszają nowych klientów do wspólnego udziału, mogą też podarować nagrody zdobyte w programie.