Koszt wdrożenia Klubu Klienta

Wdrożenie programu lojalnościowego wcale nie musi się wiązać z wysokimi kosztami. Model przyjęty w rozwiązaniu Klub Klienta sprawia, że nie ponosisz żadnych początkowych kosztów użytkowania narzędzia do jego obsługi. Pełna funkcjonalność aplikacji Klub Klienta Manager i Klub Klienta jest dostępna całkowicie bezpłatnie.

Dopiero, gdy twój program lojalnościowy poszerzy się do tego stopnia, że liczba klientów uczestniczących aktywnie w twoich programach lojalnościowych wyniesie 100, korzystanie z aplikacji Klub Klienta Manager wiąże się z miesięcznymi opłatami. Są one jednak relatywnie niskie, można by nawet zaryzykować stwierdzenie, że pomijalne w obliczu korzyści płynących z zastosowania narzędzia do obsługi programu lojalnościowego.

Wspomniany powyżej aktywny uczestnik twojego programu to taki, który w ostatnich 18 miesiącach dokonał punktowanego zakupu albo odebrał nagrodę w programie. Do tej puli nie są wliczani użytkownicy, którzy mają zainstalowaną aplikację Klub Klienta, są uczestnikami twojego programu lojalnościowego ale nie zdążyli jeszcze zrobić zakupów w twojej firmie albo robią je bardzo rzadko. Nie ma więc żadnego powodu żeby ograniczać się w zdobywaniu nowych uczestników twojego programu przy wykorzystaniu możliwości, jakie daje rozwiązanie Klub Klienta.

Szczegółowe informacje o opłatach znajdziesz w cenniku.