Rozwiązanie Klub Klienta oferuje szereg możliwości przy wdrażaniu mobilnych programów lojalnościowych. Dzięki elastyczności narzędzia łatwo dostosujesz swój program do specyfiki firmy i swoich klientów.
Aplikacja Klub Klienta Manager umożliwia zarządzanie w jednym miejscu wieloma firmami oraz ich programami lojalnościowymi. Wprowadzenie firmy w aplikacji polega na podaniu określonego zakresu danych firmy, na który składają się przede wszystkim nazwa i krótki opis firmy.
Na potrzeby obsługi programów lojalnościowych dla firmy wprowadzasz informacje o lokalizacjach, w których firma prowadzi sprzedaż. Informacje te pojawią się w aplikacji klienta jako punkty sprzedaży - klient w każdej chwili ma dostęp do listy miejsc, w których może korzystać z programu lojalnościowego firmy.
Każda firma w systemie może mieć zdefiniowanych wiele aktywnych programów lojalnościowych równocześnie. Możliwość taka może być przydatna np. gdy firma prowadzi działalności w różnych branżach - wtedy dla każdej z nich może prowadzić odrębny program.
Program można zdefiniować jako bezterminowy lub ograniczony czasowo. Programy terminowe mogą zostać użyte np. do organizowania sprzedaży promocyjnej powiązanej ze zbieraniem punktów na zniżkę na produkty będące nagrodami w programie. Dzięki temu, że programy firmy mogą być prowadzone równolegle, istnieje możliwość organizowania czasowych promocji niezależnie od stałego programu lojalnościowego oferowanego przez firmę.
Aby wprowadzić program lojalnościowy, należy zdefiniować następujące jego składniki: