TYLKO DZIŚ PIZZA TATARSKA wymień punkty zyskaj -50% rabatu
100 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
dowolna pizza 36cm.
Gratis
550 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
Dowolny kebab standard
Gratis
Kebab standard
350 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
Frytki małe
Gratis
Frytki małe
200 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
Dowolna pizza 45 cm.
Prezent
Dowolna pizza 45 cm.
750 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
Dowolna pizza 60 cm.
Gratis
Dowolna pizza 60 cm.
1050 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
kebab standard (dowolny)
–50%
Dowolny kebab standard
250 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
zapiekanka dowolna
–50%
220 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
Ftytki duże
–50%
220 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
zapiekanka dowolna
Gratis
320 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
Pizza 45 cm. dowolna
–50%
540 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
Pizza 60 cm. dowolna
–50%
820 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
dowóz
–50%
500 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
Pizza 60 cm. dowolna
–60%
640 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
Frytki Duże
–80%
220 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
Zapiekanka dowolna
–90%
300 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
Shoarma z serem
–60%
500 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
Shoarma Super z farszem
–80%
700 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
Frytki Duże
–90%
400 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
Frytki Male
–50%
100 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
Hamburger
Gratis
270 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
Pizza 28 cm. dowolna
Gratis
410 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
Pizza Margarita 36 cm.
Gratis
460 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
Pizza Margarita 28 cm.
Gratis
320 pkt
99+ szt.
Informacje o nagrodzie
Duże FRYTKI
Prezent
tylko dziś dla klubowiczów za zamowienie powyżej 100 zł Frytki DUŻE
100 pkt
99+ szt.
Przystąp do programu i odbierz
nagrodę: Dowolny zakup –10%
Regulamin
Regulamin programu lojalnościowego Klub Klienta Pizzeria Luna
Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa zasady działania programu lojalnościowego Klub Klienta Pizzeria Luna (zwanego dalej Programem Lojalnościowym).
Organizatorem Programu Lojalnościowego jest firma Pizzeria Luna z siedzibą pod adresem Miedźno, Częstochowska 18 a, NIP 5741960115 (zwana dalej Organizatorem).
Program Lojalnościowy jest przeznaczony dla klientów korzystających z oferty Organizatora (zwanych dalej Klientami).
Program Lojalnościowy jest aktywny do odwołania.
Klienci mogą skorzystać z oferty Organizatora w następujących miejscach (zwanych dalej Punktami Sprzedaży):
Pizzeria Luna , Miedźno, 42-120 Miedźno Ul. Częstochowska 18a
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być osoba pełnoletnia, osoba niepełnoletnia pod warunkiem uzyskania zgody opiekuna prawnego lub firma reprezentowana przez osobę fizyczną (zwana dalej Uczestnikiem).
Uczestnikami nie mogą zostać pracownicy Organizatora a także członkowie ich najbliższych rodzin (wstępni, zstępni, rodzeństwo i małżonkowie).
Warunkiem rozpoczęcia uczestnictwa w Programie Lojalnościowym jest zainstalowanie na urządzeniu mobilnym aplikacji Klub Klienta (zwanej dalej Aplikacją).
Przystąpienie do Programu Lojalnościowego
Przystąpienie do Programu Lojalnościowego polega na:
zainstalowaniu Aplikacji na urządzeniu mobilnym (smartfonie) posiadającym dostęp do internetu;
przyjęcie zaproszenia do Programu Lojalnościowego od Organizatora lub innego Uczestnika przez zeskanowanie kodu QR lub wpisanie kodu liczbowego w Aplikacji.
W zależności od rodzaju zaproszenia Uczestnik przystępuje do Programu Lojalnościowego indywidualnie lub w ramach wspólnego konta z innym Uczestnikiem.
Indywidualne konto Uczestnika
Indywidualne uczestnictwo w Programie Lojalnościowym następuje w wyniku przyjęcia zaproszenia udostępnionego przez Organizatora lub zaproszenia od Uczestnika utworzonego funkcją “poleć” dostępną w Aplikacji.
W ramach uczestnictwa tworzone jest indywidualne konto punktowe, na którym gromadzone są punkty za zakupy objęte Programem Lojalnościowym dokonywane przez Uczestnika w Punktach Sprzedaży Organizatora.
W momencie przystąpienia do Programu Lojalnościowego Uczestnik otrzymuje Dowolny zakup –10%.
Wspólne konto Uczestników
Wspólne uczestnictwo w Programie Lojalnościowym następuje przez przyjęcie od innego Uczestnika zaproszenia utworzonego w Aplikacji funkcją “zaproś”.
Uczestnicy biorący udział w Programie Lojalnościowym w ramach współuczestnictwa posiadają wspólne konto punktowe, na którym są gromadzone punkty za zakupy dokonywane przez wszystkich współuczestników.
Zbieranie punktów w Programie Lojalnościowym
Uczestnik dokonujący w Punktach Sprzedaży Organizatora zakupów objętych Programem Lojalnościowym otrzymuje punkty. Liczba otrzymanych punktów jest zależna od rodzaju dokonywanych zakupów oraz kwoty zakupów.
Informacja o produktach i usługach objętych Programem Lojalnościowym oraz o zasadach ich wymiany na punkty jest dostępna w Aplikacji.
Punkty za zakupy są przekazywane przez sprzedawcę w postaci kodu QR, który Uczestnik skanuje korzystając z funkcji skanera kodów w Aplikacji lub wprowadza go w postaci cyfrowego kodu.
W przypadku braku możliwości zeskanowania lub wprowadzenia kodu przez Uczestnika, sprzedawca może wysłać kod na adres e-mail podany przez Uczestnika. Przesłany kod jest aktywny przez 14 dni od momentu wysłania.
Za polecenie Programu Lojalnościowego przy użyciu funkcji “poleć” dostępnej w Aplikacji Uczestnik otrzymuje 100 punktów. Punkty są przyznawane w momencie, gdy Uczestnik, który odebrał polecenie dokona pierwszego punktowanego zakupu objętego Programem Lojalnościowym.
Nagrody w Programie Lojalnościowym
Punkty zebrane w Programie Lojalnościowym w ramach indywidualnego bądź wspólnego konta Uczestnik może wymienić na nagrody korzystając z funkcji dostępnej w Aplikacji.
Lista dostępnych nagród oraz ich wartość punktowa jest dostępna w Aplikacji.
Po dokonaniu wymiany konto punktowe Uczestnika jest pomniejszane o wartość punktową nagrody.
Informacja o nagrodach posiadanych w ramach Programu Lojalnościowego przez Uczestnika jest dostępna w Aplikacji.
Korzystając z funkcji w Aplikacji Uczestnik może posiadaną nagrodę:
zrealizować u sprzedawcy;
podarować innemu Uczestnikowi.
Nagroda może być zrealizowana w terminie 14 dni od momentu wymiany punktów. Jeśli nie zostanie w tym terminie zrealizowana, wraca do puli nagród Programu Lojalnościowego, a punkty, które zostały na nią wymienione zostają zwrócone na konto Uczestnika, który dokonał wymiany.
Reklamacje
Reklamacje związane z Programem Lojalnościowym Uczestnik może zgłosić do Organizatora.
Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres siedziby Organizatora lub osobiście w jednym z Punktów Sprzedaży.
Organizator rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni roboczych od momentu jej otrzymania. Rozpatrując reklamację Organizator bierze pod uwagę treść niniejszego regulaminu. O decyzji w sprawie reklamacji Uczestnik zostanie powiadomiony przez podany e-mail lub telefon.
Decyzja Organizatora w sprawie reklamacji jest ostateczna.
Postanowienia końcowe
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, w szczególności z przyczyn techniczno-organizacyjnych.
Organizator ma prawo do zmiany zasad Programu Lojalnościowego, w tym zmian zasad nagradzania za zakupy, listy dostępnych nagród i okresu jego trwania. Aktualne informacje o programie są dostępne w Aplikacji w czasie trwania Programu Lojalnościowego.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.