Pakiet obejmuje serwis klimatyzacji i odkażanie bez mikrofiltra i czynnika do układu klimatyzacji (doliczane oddzielnie)
1500 pkt
99+ szt.
Regulamin
Regulamin programu lojalnościowego Klub Klienta BM Cars
Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa zasady działania programu lojalnościowego Klub Klienta BM Cars (zwanego dalej Programem Lojalnościowym).
Organizatorem Programu Lojalnościowego jest firma BM Serwis Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem Katowice, Krzemienna 4, NIP 9542793125 (zwana dalej Organizatorem).
Program Lojalnościowy jest przeznaczony dla klientów korzystających z oferty Organizatora (zwanych dalej Klientami).
Program Lojalnościowy jest aktywny do odwołania.
Klienci mogą skorzystać z oferty Organizatora w następujących miejscach (zwanych dalej Punktami Sprzedaży):
BM Cars Katowice, Katowice, Krzemienna 4
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być osoba pełnoletnia, osoba niepełnoletnia pod warunkiem uzyskania zgody opiekuna prawnego lub firma reprezentowana przez osobę fizyczną (zwana dalej Uczestnikiem).
Uczestnikami nie mogą zostać pracownicy Organizatora a także członkowie ich najbliższych rodzin (wstępni, zstępni, rodzeństwo i małżonkowie).
Warunkiem rozpoczęcia uczestnictwa w Programie Lojalnościowym jest zainstalowanie na urządzeniu mobilnym aplikacji Klub Klienta (zwanej dalej Aplikacją).
Przystąpienie do Programu Lojalnościowego
Przystąpienie do Programu Lojalnościowego polega na:
zainstalowaniu Aplikacji na urządzeniu mobilnym (smartfonie) posiadającym dostęp do internetu;
przyjęcie zaproszenia do Programu Lojalnościowego od Organizatora lub innego Uczestnika przez zeskanowanie kodu QR lub wpisanie kodu liczbowego w Aplikacji.
W zależności od rodzaju zaproszenia Uczestnik przystępuje do Programu Lojalnościowego indywidualnie lub w ramach wspólnego konta z innym Uczestnikiem.
Indywidualne konto Uczestnika
Indywidualne uczestnictwo w Programie Lojalnościowym następuje w wyniku przyjęcia zaproszenia udostępnionego przez Organizatora lub zaproszenia od Uczestnika utworzonego funkcją “poleć” dostępną w Aplikacji.
W ramach uczestnictwa tworzone jest indywidualne konto punktowe, na którym gromadzone są punkty za zakupy objęte Programem Lojalnościowym dokonywane przez Uczestnika w Punktach Sprzedaży Organizatora.
Wspólne konto Uczestników
Wspólne uczestnictwo w Programie Lojalnościowym następuje przez przyjęcie od innego Uczestnika zaproszenia utworzonego w Aplikacji funkcją “zaproś”.
Uczestnicy biorący udział w Programie Lojalnościowym w ramach współuczestnictwa posiadają wspólne konto punktowe, na którym są gromadzone punkty za zakupy dokonywane przez wszystkich współuczestników.
Zbieranie punktów w Programie Lojalnościowym
Uczestnik dokonujący w Punktach Sprzedaży Organizatora zakupów objętych Programem Lojalnościowym otrzymuje punkty. Liczba otrzymanych punktów jest zależna od rodzaju dokonywanych zakupów oraz kwoty zakupów.
Informacja o produktach i usługach objętych Programem Lojalnościowym oraz o zasadach ich wymiany na punkty jest dostępna w Aplikacji.
Punkty za zakupy są przekazywane przez sprzedawcę w postaci kodu QR, który Uczestnik skanuje korzystając z funkcji skanera kodów w Aplikacji lub wprowadza go w postaci cyfrowego kodu.
W przypadku braku możliwości zeskanowania lub wprowadzenia kodu przez Uczestnika, sprzedawca może wysłać kod na adres e-mail podany przez Uczestnika. Przesłany kod jest aktywny przez 14 dni od momentu wysłania.
Za polecenie Programu Lojalnościowego przy użyciu funkcji “poleć” dostępnej w Aplikacji Uczestnik otrzymuje 200 punktów. Punkty są przyznawane w momencie, gdy Uczestnik, który odebrał polecenie dokona pierwszego punktowanego zakupu objętego Programem Lojalnościowym.
Nagrody w Programie Lojalnościowym
Punkty zebrane w Programie Lojalnościowym w ramach indywidualnego bądź wspólnego konta Uczestnik może wymienić na nagrody korzystając z funkcji dostępnej w Aplikacji.
Lista dostępnych nagród oraz ich wartość punktowa jest dostępna w Aplikacji.
Po dokonaniu wymiany konto punktowe Uczestnika jest pomniejszane o wartość punktową nagrody.
Informacja o nagrodach posiadanych w ramach Programu Lojalnościowego przez Uczestnika jest dostępna w Aplikacji.
Korzystając z funkcji w Aplikacji Uczestnik może posiadaną nagrodę:
zrealizować u sprzedawcy;
podarować innemu Uczestnikowi.
Nagroda może być zrealizowana w terminie 14 dni od momentu wymiany punktów. Jeśli nie zostanie w tym terminie zrealizowana, wraca do puli nagród Programu Lojalnościowego, a punkty, które zostały na nią wymienione zostają zwrócone na konto Uczestnika, który dokonał wymiany.
Reklamacje
Reklamacje związane z Programem Lojalnościowym Uczestnik może zgłosić do Organizatora.
Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres siedziby Organizatora lub osobiście w jednym z Punktów Sprzedaży.
Organizator rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni roboczych od momentu jej otrzymania. Rozpatrując reklamację Organizator bierze pod uwagę treść niniejszego regulaminu. O decyzji w sprawie reklamacji Uczestnik zostanie powiadomiony przez podany e-mail lub telefon.
Decyzja Organizatora w sprawie reklamacji jest ostateczna.
Postanowienia końcowe
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, w szczególności z przyczyn techniczno-organizacyjnych.
Organizator ma prawo do zmiany zasad Programu Lojalnościowego, w tym zmian zasad nagradzania za zakupy, listy dostępnych nagród i okresu jego trwania. Aktualne informacje o programie są dostępne w Aplikacji w czasie trwania Programu Lojalnościowego.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.